b'\n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3)
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Poznajmy si\xc4\x99.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: JA. Jaki jestem?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: MY. Tworzymy grup\xc4\x99?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: MY. Tworzymy grup\xc4\x99?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: MY. Tworzymy grup\xc4\x99?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: MY. Tworzymy grup\xc4\x99?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: MY. Tworzymy grup\xc4\x99?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: MY. Tworzymy grup\xc4\x99?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: MY. Tworzymy grup\xc4\x99?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Z czego sk\xc5\x82ada si\xc4\x99 cz\xc5\x82owiek?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Z czego sk\xc5\x82ada si\xc4\x99 cz\xc5\x82owiek?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Z czego sk\xc5\x82ada si\xc4\x99 cz\xc5\x82owiek?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Z czego sk\xc5\x82ada si\xc4\x99 cz\xc5\x82owiek?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Z czego sk\xc5\x82ada si\xc4\x99 cz\xc5\x82owiek?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Z czego sk\xc5\x82ada si\xc4\x99 cz\xc5\x82owiek?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Z czego sk\xc5\x82ada si\xc4\x99 cz\xc5\x82owiek?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Emocje moje i twoje.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Emocje moje i twoje.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Emocje moje i twoje.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Emocje moje i twoje.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Emocje moje i twoje.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Emocje moje i twoje.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Emocje moje i twoje.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Emocje. Kr\xc3\xb3tka instrukcja obs\xc5\x82ugi.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Emocje. Kr\xc3\xb3tka instrukcja obs\xc5\x82ugi.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Emocje. Kr\xc3\xb3tka instrukcja obs\xc5\x82ugi.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Emocje. Kr\xc3\xb3tka instrukcja obs\xc5\x82ugi.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Emocje. Kr\xc3\xb3tka instrukcja obs\xc5\x82ugi.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Emocje. Kr\xc3\xb3tka instrukcja obs\xc5\x82ugi.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Emocje. Kr\xc3\xb3tka instrukcja obs\xc5\x82ugi.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Jak poradzi\xc4\x87 sobie ze z\xc5\x82o\xc5\x9bci\xc4\x85?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Jak poradzi\xc4\x87 sobie ze z\xc5\x82o\xc5\x9bci\xc4\x85?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Jak poradzi\xc4\x87 sobie ze z\xc5\x82o\xc5\x9bci\xc4\x85?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Jak poradzi\xc4\x87 sobie ze z\xc5\x82o\xc5\x9bci\xc4\x85?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Jak poradzi\xc4\x87 sobie ze z\xc5\x82o\xc5\x9bci\xc4\x85?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Jak poradzi\xc4\x87 sobie ze z\xc5\x82o\xc5\x9bci\xc4\x85?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Jak poradzi\xc4\x87 sobie ze z\xc5\x82o\xc5\x9bci\xc4\x85?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Serce, a rozum, czyli czuj\xc4\x99 i my\xc5\x9bl\xc4\x99.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Serce, a rozum, czyli czuj\xc4\x99 i my\xc5\x9bl\xc4\x99.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Serce, a rozum, czyli czuj\xc4\x99 i my\xc5\x9bl\xc4\x99.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Serce, a rozum, czyli czuj\xc4\x99 i my\xc5\x9bl\xc4\x99.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Serce, a rozum, czyli czuj\xc4\x99 i my\xc5\x9bl\xc4\x99.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Serce, a rozum, czyli czuj\xc4\x99 i my\xc5\x9bl\xc4\x99.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Serce, a rozum, czyli czuj\xc4\x99 i my\xc5\x9bl\xc4\x99.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Empatia. Co to takiego?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Empatia. Co to takiego?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Empatia. Co to takiego?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Empatia. Co to takiego?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Empatia. Co to takiego?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Empatia. Co to takiego?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Empatia. Co to takiego?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Sztuka uwa\xc5\xbcno\xc5\x9bci.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Sztuka uwa\xc5\xbcno\xc5\x9bci.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Sztuka uwa\xc5\xbcno\xc5\x9bci.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Sztuka uwa\xc5\xbcno\xc5\x9bci.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Sztuka uwa\xc5\xbcno\xc5\x9bci.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Sztuka uwa\xc5\xbcno\xc5\x9bci.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Sztuka uwa\xc5\xbcno\xc5\x9bci.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Budujemy relacje.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Rozmowa to te\xc5\xbc sztuka.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Rozmowa to te\xc5\xbc sztuka.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Rozmowa to te\xc5\xbc sztuka.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Rozmowa to te\xc5\xbc sztuka.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Rozmowa to te\xc5\xbc sztuka.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Rozmowa to te\xc5\xbc sztuka.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Rozmowa to te\xc5\xbc sztuka.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Konflikt. Jak przetrwa\xc4\x87 burz\xc4\x99?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Konflikt. Jak przetrwa\xc4\x87 burz\xc4\x99?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Konflikt. Jak przetrwa\xc4\x87 burz\xc4\x99?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Konflikt. Jak przetrwa\xc4\x87 burz\xc4\x99?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Konflikt. Jak przetrwa\xc4\x87 burz\xc4\x99?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Konflikt. Jak przetrwa\xc4\x87 burz\xc4\x99?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Konflikt. Jak przetrwa\xc4\x87 burz\xc4\x99?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Przepis na przyjaciela.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Przepis na przyjaciela.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Przepis na przyjaciela.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Przepis na przyjaciela.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Przepis na przyjaciela.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Przepis na przyjaciela.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Przepis na przyjaciela.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Talenty i supermoce.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Talenty i supermoce.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Talenty i supermoce.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Talenty i supermoce.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Talenty i supermoce.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Talenty i supermoce.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Talenty i supermoce.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Wsp\xc3\xb3\xc5\x82praca si\xc4\x99 op\xc5\x82aca.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Wsp\xc3\xb3\xc5\x82praca si\xc4\x99 op\xc5\x82aca.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Wsp\xc3\xb3\xc5\x82praca si\xc4\x99 op\xc5\x82aca.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Wsp\xc3\xb3\xc5\x82praca si\xc4\x99 op\xc5\x82aca.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Wsp\xc3\xb3\xc5\x82praca si\xc4\x99 op\xc5\x82aca.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Wsp\xc3\xb3\xc5\x82praca si\xc4\x99 op\xc5\x82aca.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Wsp\xc3\xb3\xc5\x82praca si\xc4\x99 op\xc5\x82aca.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Jak to dobrze, \xc5\xbce ludzie s\xc4\x85 r\xc3\xb3\xc5\xbcni.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Jak to dobrze, \xc5\xbce ludzie s\xc4\x85 r\xc3\xb3\xc5\xbcni.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Jak to dobrze, \xc5\xbce ludzie s\xc4\x85 r\xc3\xb3\xc5\xbcni.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Jak to dobrze, \xc5\xbce ludzie s\xc4\x85 r\xc3\xb3\xc5\xbcni.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Jak to dobrze, \xc5\xbce ludzie s\xc4\x85 r\xc3\xb3\xc5\xbcni.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Jak to dobrze, \xc5\xbce ludzie s\xc4\x85 r\xc3\xb3\xc5\xbcni.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Jak to dobrze, \xc5\xbce ludzie s\xc4\x85 r\xc3\xb3\xc5\xbcni.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Warto\xc5\x9bci, czyli co w \xc5\xbcyciu wa\xc5\xbcne.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Warto\xc5\x9bci, czyli co w \xc5\xbcyciu wa\xc5\xbcne.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Warto\xc5\x9bci, czyli co w \xc5\xbcyciu wa\xc5\xbcne.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Warto\xc5\x9bci, czyli co w \xc5\xbcyciu wa\xc5\xbcne.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Warto\xc5\x9bci, czyli co w \xc5\xbcyciu wa\xc5\xbcne.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Warto\xc5\x9bci, czyli co w \xc5\xbcyciu wa\xc5\xbcne.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Warto\xc5\x9bci, czyli co w \xc5\xbcyciu wa\xc5\xbcne.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Budujemy nasz \xc5\x9bwiat. Co by by\xc5\x82o gdyby\xe2\x80\xa6.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Budujemy nasz \xc5\x9bwiat. Co by by\xc5\x82o gdyby\xe2\x80\xa6.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Budujemy nasz \xc5\x9bwiat. Co by by\xc5\x82o gdyby\xe2\x80\xa6.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Budujemy nasz \xc5\x9bwiat. Co by by\xc5\x82o gdyby\xe2\x80\xa6.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Budujemy nasz \xc5\x9bwiat. Co by by\xc5\x82o gdyby\xe2\x80\xa6.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Budujemy nasz \xc5\x9bwiat. Co by by\xc5\x82o gdyby\xe2\x80\xa6.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Budujemy nasz \xc5\x9bwiat. Co by by\xc5\x82o gdyby\xe2\x80\xa6.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Teraz ju\xc5\xbc wiem. (podsumowanie)
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Teraz ju\xc5\xbc wiem. (podsumowanie)
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Teraz ju\xc5\xbc wiem. (podsumowanie)
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Teraz ju\xc5\xbc wiem. (podsumowanie)
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Teraz ju\xc5\xbc wiem. (podsumowanie)
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Teraz ju\xc5\xbc wiem. (podsumowanie)
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie m\xc5\x82odsi (klasy 1-3) :: Teraz ju\xc5\xbc wiem. (podsumowanie)
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8)
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Akcja - integracja.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Akcja - integracja.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Akcja - integracja.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Akcja - integracja.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Akcja - integracja.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Akcja - integracja.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Akcja - integracja.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: JA. Co wiem o sobie?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: MY. W grupie si\xc5\x82a!
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Z czego sk\xc5\x82ada si\xc4\x99 cz\xc5\x82owiek?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Z czego sk\xc5\x82ada si\xc4\x99 cz\xc5\x82owiek?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Z czego sk\xc5\x82ada si\xc4\x99 cz\xc5\x82owiek?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Z czego sk\xc5\x82ada si\xc4\x99 cz\xc5\x82owiek?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Z czego sk\xc5\x82ada si\xc4\x99 cz\xc5\x82owiek?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Z czego sk\xc5\x82ada si\xc4\x99 cz\xc5\x82owiek?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Z czego sk\xc5\x82ada si\xc4\x99 cz\xc5\x82owiek?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Cia\xc5\x82o. Jak o nie dba\xc4\x87?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Cia\xc5\x82o. Jak o nie dba\xc4\x87?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Cia\xc5\x82o. Jak o nie dba\xc4\x87?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Cia\xc5\x82o. Jak o nie dba\xc4\x87?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Cia\xc5\x82o. Jak o nie dba\xc4\x87?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Cia\xc5\x82o. Jak o nie dba\xc4\x87?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Cia\xc5\x82o. Jak o nie dba\xc4\x87?
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Emocje. Kr\xc3\xb3tka instrukcja obs\xc5\x82ugi.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Emocje. Kr\xc3\xb3tka instrukcja obs\xc5\x82ugi.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Emocje. Kr\xc3\xb3tka instrukcja obs\xc5\x82ugi.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Emocje. Kr\xc3\xb3tka instrukcja obs\xc5\x82ugi.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Emocje. Kr\xc3\xb3tka instrukcja obs\xc5\x82ugi.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Emocje. Kr\xc3\xb3tka instrukcja obs\xc5\x82ugi.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Emocje. Kr\xc3\xb3tka instrukcja obs\xc5\x82ugi.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Emocje moje i twoje.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Serce, a rozum, czyli czuj\xc4\x99 i my\xc5\x9bl\xc4\x99.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Serce, a rozum, czyli czuj\xc4\x99 i my\xc5\x9bl\xc4\x99.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Serce, a rozum, czyli czuj\xc4\x99 i my\xc5\x9bl\xc4\x99.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Serce, a rozum, czyli czuj\xc4\x99 i my\xc5\x9bl\xc4\x99.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Serce, a rozum, czyli czuj\xc4\x99 i my\xc5\x9bl\xc4\x99.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Serce, a rozum, czyli czuj\xc4\x99 i my\xc5\x9bl\xc4\x99.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Serce, a rozum, czyli czuj\xc4\x99 i my\xc5\x9bl\xc4\x99.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Modne s\xc5\x82owo: EMPATIA
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Modne s\xc5\x82owo: EMPATIA
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Modne s\xc5\x82owo: EMPATIA
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Modne s\xc5\x82owo: EMPATIA
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Modne s\xc5\x82owo: EMPATIA
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Modne s\xc5\x82owo: EMPATIA
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Modne s\xc5\x82owo: EMPATIA
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Tylko spok\xc3\xb3j mo\xc5\xbce nas uratowa\xc4\x87.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Budujemy relacje.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Rozmowa to te\xc5\xbc sztuka.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Rozmowa to te\xc5\xbc sztuka.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Rozmowa to te\xc5\xbc sztuka.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Rozmowa to te\xc5\xbc sztuka.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Rozmowa to te\xc5\xbc sztuka.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Rozmowa to te\xc5\xbc sztuka.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Rozmowa to te\xc5\xbc sztuka.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Konflikt - ludzka rzecz
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Konflikt - ludzka rzecz
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Konflikt - ludzka rzecz
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Konflikt - ludzka rzecz
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Konflikt - ludzka rzecz
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Konflikt - ludzka rzecz
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Konflikt - ludzka rzecz
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Przepis na przyjaciela.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Przepis na przyjaciela.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Przepis na przyjaciela.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Przepis na przyjaciela.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Przepis na przyjaciela.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Przepis na przyjaciela.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Przepis na przyjaciela.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Superbohater ma supermoc, a ja potrafi\xc4\x99...
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Wsp\xc3\xb3\xc5\x82praca si\xc4\x99 op\xc5\x82aca.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Jak to dobrze, \xc5\xbce ludzie s\xc4\x85 r\xc3\xb3\xc5\xbcni.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Jak to dobrze, \xc5\xbce ludzie s\xc4\x85 r\xc3\xb3\xc5\xbcni.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Jak to dobrze, \xc5\xbce ludzie s\xc4\x85 r\xc3\xb3\xc5\xbcni.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Jak to dobrze, \xc5\xbce ludzie s\xc4\x85 r\xc3\xb3\xc5\xbcni.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Jak to dobrze, \xc5\xbce ludzie s\xc4\x85 r\xc3\xb3\xc5\xbcni.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Jak to dobrze, \xc5\xbce ludzie s\xc4\x85 r\xc3\xb3\xc5\xbcni.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Jak to dobrze, \xc5\xbce ludzie s\xc4\x85 r\xc3\xb3\xc5\xbcni.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Budujemy nasz \xc5\x9bwiat. Co by by\xc5\x82o gdyby\xe2\x80\xa6.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Warto\xc5\x9bci, kt\xc3\xb3re mnie buduj\xc4\x85.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Z my\xc5\x9bl\xc4\x85 o przysz\xc5\x82o\xc5\x9bci.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Z my\xc5\x9bl\xc4\x85 o przysz\xc5\x82o\xc5\x9bci.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Z my\xc5\x9bl\xc4\x85 o przysz\xc5\x82o\xc5\x9bci.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Z my\xc5\x9bl\xc4\x85 o przysz\xc5\x82o\xc5\x9bci.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Z my\xc5\x9bl\xc4\x85 o przysz\xc5\x82o\xc5\x9bci.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Z my\xc5\x9bl\xc4\x85 o przysz\xc5\x82o\xc5\x9bci.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Uczniowie starsi (klasy 4-8) :: Z my\xc5\x9bl\xc4\x85 o przysz\xc5\x82o\xc5\x9bci.
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n'